Hvad mener I lige med det?
Faktisk er det ret enkelt. For os handler TRIBE Media om langvarige samarbejder.
Hvordan opnår vi det?
Primært via gensidig tillid, tryghed og et godt forhold. Dog bruger vi nytænkning og innovation i ligeså høj grad. Derfor er vores mission simpelthen at være så gennemsigtige som overhovedet muligt, da det sikrer tryghed.
Dernæst holder vi altid, hvad vi lover, da det skaber tillid. Vi håber selvfølgelig, du også holder, hvad du lover.
Resultatet?
Vi får et stærkt forhold med et standhaftigt fundament, som kommmer til at levere resultater, der bliver bedre dag for dag.
Hvordan virker det i praksis?
Måske er det en kliché, men det handler faktisk ikke om resultatet. I stedet handler det om vejen derhen.
Det kan godt være, resultatet blev godt, men hvad nu hvis det ødelagde vores forhold i processen?
Derfor starter det ofte med et hyggeligt og uformelt kaffemøde. Her får du med det samme en fornemmelse af, at vi er en professionel virksomhed i uformelle omgivelser.
Vi kalder det også for: “seriøs hygge”, og vi har fundet ud af, det giver det bedste forhold og dermed det bedste slutprodukt.
Er det ikke bare endnu et cheesy slogan for at fremme salg?
Jo. Det er det sådan set. Omvendt er det jo lige præcis, hvad vi lever af. Via den personlige kontakt får vi flere kunder, som vi stærkt hjælper videre på deres rejse. Så på trods af det måske er lidt cheesy, finder vi ikke et bedre slogan til os.
Derudover er pointen jo netop at fokusere på langvarige samarbejder. Kontra fokus på at tjene så meget profit på dig så hurtigt som muligt (og dermed højst sandsynligt miste dig i processen). Helt konkret betyder det, at vi ikke binder dig på en 1-2 årig kontakt. Det gør andre gode bureauer måske, fordi det er en “god forretningsplan”.
I stedet tror vi så meget på vores koncept, at du ikke kommer til at møde sådan nogle former for bindinger.
Hvad betyder det?
Groft sagt betyder det, at det eneste som binder os sammen er vores gensidige tillid. Men er det “god business”? Måske ikke på kort sigt, og det har vi det faktisk rigtig godt med. Det giver dig ro i maven, og vi får gladere kunder, leverer bedre resultater. Udkommet er højst sandsynligt, du får lyst til at bede os om hjælp igen.
Derfor kan vi med ro i stemmen sige, at: vi lever af personlig kontakt! Og vigtigst af alt. Det har vi tænkt os at fortsætte med, uanset hvad fremtiden nu end byder på.
Det her er vores allerstørste ønske
Vi vil gerne være her i lang tid. Faktisk ønsker vi, at TRIBE Media vokser sig til et stort mediehus, som rent faktisk hjælper erhvervslivet med at vækste. Lige nu hjælper andre mediebureauer muligvis erhvervslivet, men deres primære fokus ligger på at tjene så mange penge på dem som overhovedet muligt uanset metoden. Det kan en mellemstor virksomhed måske godt klare, men for de små virksomheder og ikke mindst iværksættere og start-ups, kan det faktisk betyde dødsstødet, når et mediebureau snyder startups!
Netop dét vil vi gerne gøre op med!
Derfor fokuserer vi på gennemsigtige og fair priser. Vi skal selvfølgelig tjene nok til, vi kan leve af det, men vores fokus ligger ikke på at tjene nok til, at vi kan købe den største luksus yatch på planeten. Derimod elsker vi rent faktisk, hvad vi laver, hvorfor det jo egentlig er nok i sig selv. Sålænge vi har råd til et hus, have og en sød hund.
Nu har du lært om os, men hvem er du?
Vores stærkeste kompetence er faktisk at lyttte. Lytte til dig fortælle om din virksomhed. Selvfølgelig er vi dygtige til design, tekstforfatning, video og alt derimellem, men det langvarige samarbejder starter med at lære hinanden bedre at kende. Vi vil gerne lære dig bedre at kende.
Derfor er spørgsmålet: Vil du lære os bedre at kende?
Vi glæder os til at lære dig at kende (-: